آخرین قیمت گوشی موبایل
آخرین قیمت لپ تاپ
آخرین قیمت تبلت
تاریخ : پنج شنبه 92/7/25 | 9:43 عصر | نویسنده : حمید 49 almahdi49 yazdani

دنیای اینترنت سرشار از منابع و امکانات رایگان است. بسیاری از ما زمانی که به اطلاعات، سرویس ها، فایل ها و... نیاز داریم، اینترنت را به عنوان اولین منبع پیمایش می کنیم. یکی از این نوع منابع که تقریبا در تمامی وب سایت ها استفاده می شود، آیکون ها هستند.

شکی نیست که در اینترنت سایت های بسیاری برای دریافت انواع آیکون وجود دارد. بسیاری از آن ها، فایل ها را به صورت وکتور در اختیار ما قرار می دهند. (پیشتر در نردبان درباره آیکون های وب فونت مطلبی را مرور کرده بودیم.)

امروز می خواهیم با ابزاری آشنا شویم که گرافیست ها می توانند بدون خارج شدن از فتوشاپ، مستقیما آیکون مورد نظر خود را یافته و با یک کلیک، آن را به صورت وکتور در طرح های خود استفاده کنند.

BlendMe.in یک اکستنشن مفید فتوشاپ است که پس از اضافه شدن به این نرم افزار، آیکون های زیادی را در اختیار طراحان قرار می دهد.

اگر می خواهید با نحوه استفاده از این اکستنشن آشنا شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

پس از اضافه شدن BlendMe.in به فتوشاپ، می توانید پنل آن را از منوی Window>Extensions فعال کنید. سپس BlendMe.in به وسیله اینترنت به دیتابیس خود متصل شده و لیست آیکون های موجود را دریافت می کند.

یکی از نقاط قوت های این اکستنشن، جستجوی ساده و قدرتمند آن است. با وارد کردن تعدادی از حروف نام یا کلمه کلیدی آیکون، لیست آیکون های مرتبط با آن نمایش داده می شود.


نحوه افزودن و استفاده از BlendMe.in


این اکستنشن را می توانید به صورت رایگان از وب سایت BlendMe.in دریافت نمایید. در حال حاضر نسخه های مخصوص فتوشاپ CS6 و CC این اکستنشن تولید شده اند.

برای نصب این اکستنشن باید نرم افزار Adobe Extension Manager را در اختیار داشته باشید. با توجه به وجود نسخه های متعدد فتوشاپ در بازار، درصورتیکه Extension Manager همزمان با فتوشاپ نصب نشده است، می توانید آن را از لینک های قرار گرفته در وب سایت BlendMe.in دریافت نمایید.

نکته : نسخه فتوشاپ باید با نسخه Extension Manager یکسان باشد.

پس از دانلود اکستنشن و اطمینان از بسته بودن فتوشاپ، با دابل کلیک کردن روی فایل آن (با پسوند zxp) می توانید BlendMe.in را به فتوشاپ خود اضافه کنید. پس از تایید سوالات Extension Manager و نصب آن، همانطور که گفته شد، از مسیر Window>Extensions>Blendmein پنل آن فعال شده و می توانید آیکون های مورد نظر خود را پس از جستجو، با دراگ-دراپ در طرح خود اضافه نمایید.

BlendMe.in در ابتدای راه قرار دارد و با سرعت مناسبی آیکون های جدید را به دیتابیس خود اضافه می کند. بنابراین پیش بینی می شود در آینده کاربران زیادی را به سمت خود جلب نماید.

نظر شما درباره این افزونه چیست؟ اگر موارد مشابه دیگری را می شناسید لطفا با ما به اشتراک بگذارید.



  • فارسی بوک | ماه موزیک | راه بلاگ